Hallo
Leute
Ich versuche gerade ein Schrägbild zu zeichnene eines Tetraeders.
Meine Frage nun:
Ich weiss , dass es ein gleichseitiges Dreieck ist...somit sind die Winkeln 60 Grad...bzw. die blauen in der Skizze 60 Grad.
Aber die roten Winkeln in meinem Bild müssen welchen Winkeln haben???
Beiträge von Spieler1
-
-
Es soll ein Aufsatz sein....
Also kein Vortrag oder sonstiges -
Halloo
Würde mich über eine Kontrolle des Textes freuen.
Vielen DankeA few days ago I read an act , which I considered an important issue. For that reason I reflected about this item and I would like to present to you my thoughts to you. I am going to discuss the ways of how to teach a stundent. If it is mandatory that all people must go to school, the legitimate question is:Should you go to home-schooling or not?
On the one hand you often hear people say that it is a good idea to go to home-schooling.
First let menumerate some reasons, why it may be useful for students.
One argument for is that your teacher would focus only on you. The advantage of this is that the teachter can better judge,how you really perform. For example, if you are in a normal school and you would like to say something, some people could laugh about you, if you say something wrong.
Second, you get intensive and flexible teaching. The advantage of this is, when you are in a normal class, there are some people, who disturb the lessons. So teacher must repeat the lesson or to speack about the problems with these students. So the home-schooling is useful, because something like this cannot happen.
Onother argument for is that the parents could be allowed to tell the teachers, what the people mustn´t learn. For example, the parents don´t want their children to learn about the sexual education….
On the other hand people think that the home- schooling is a bad way to teach someone.There a several reasons for this.
First, when you go to a normal school,_you would have more experience . In a normal school you learn, how to behave or to hear various opinions from the classmates.Something like this you don´t learn at home-schooling.
Second, if your parents are your teachers, they don´t have any experience on how to teach children.The real teachers have learned how to teach.
Anther significant point is that the home-schooling is sometimes boring. The reason for this is you sitt there alone and you don´t have a friend to speak to.
Weighing the pros and cons,I come to the conclusion that the cons are more impressiv than the pros.So all in all I believe that the home-schooling is bad way to teach someonce becaus you don´t collect experience on how to be a proper student. This decision is as far as I can see the right. -
Hey Luca
Danke für deine Antwort.
Ganz kurz als Wiederholung:
Ich soll halt noch ein Gliederungspunkt machen, in dem ich bsp. sage , ob es in den vergangenen Jahren zu einer Veränderung des Treibhasueffkts kam ?
Wissen Sie vlt wie der Gliederungspunkt heißen könnte und wo ich ihn aufbauen kann...am Ende? oder wo?Frohes Neues Jahr
- - - Aktualisiert - - -
Hey franz
Danke auch für deien Antwort.
Du sagst, dass ich noch ein Gliederungspunkt aufschreiben muss.....ob das mal wirklich passieren kann oder nicht
Stimmts?Ihnen wünsche ich auch ein Frohes Neues Jahr!
-
Hallo Leute . Ich hoffe es geht euch gut. Ich bin neu hier und habe eine "große" Präsentation (POWERPOINT) zu machen zum Thema:
Die gegenwärtigte Veränderung des Treibhauseffekts und sein Einfluß auf das zukünftige Klima in Europa
Meine Gliederung lautet nun so:
....
Wie findet Ihr Sie? Gibt es Verbesserungen? Also ich hatte allgemein vor die 7 Punnkte auf die Folien zu schreiben...)1. Was ist der Treibhasueffkt?
2. Wie entsteht der Treibhauseffekt?
2.1Der natürliche Treibhauseffekt
2.2 Der anthropogene Treibhauseffekt
2.3 Woher kommen diese Gase?
3. Wie kann sich nun allgemeinder Treibhauseffekt verändern ?
4. Welche Auswirkungen könnten durch die Veränderung des Treibhauseffkts bezogen auf das Klima in Europa entstehen?
4.1Veränderte Jahreszeiten
4.2Verschiebung der Klimazonen
4.3Erhöhung des Meerespiegels
4.4 Erwärmung der Meerespiegels
4.5Veränderung der Meerströmung
4.6 Rückgang der Gletscher
4.5Dürren und Überschwemmungen
5.5Wasser wird knapp
5.6Hitzewelle
5.7zahlreiche Tiere und Pflanzen sterben
6.Gegenmaßnahmen?
Haben wir es selbst in der Hand?
7. Quellen