Korrektur Karte auf Englisch

• Hallo,

ich bräuchte mal Hilfe.
    Ist der Text so okay übersetzt ?

Liebe Frau Kraus,

meine Sommerferien habe ich mit meiner Familie an der Ostsee auf der Insel Rügen verbracht. Wir haben dort in einem schönen Hotel gewohnt und haben viele Ausflüge unternommen. Wir waren jeden Tag am Strand baden. Es hat uns sehr viel Spaß gemacht, obwohl es sehr windig war. Ein leckeres Fischbrötchen gab es auch. Es war ein wunderschöner Urlaub mit vielen Erlebnissen und Eindrücken.

Viele Grüße
    Jenny

Dear Mrs. Krause,

my summer holiday I spent with my family on the Baltic Sea on the island of Ruegen. We stayed there in a nice hotel and have taken many trips. We were bathing on the beach every day. It gave us a lot of fun, although it was very windy. A delicious fish sandwiches, there was also. It was a wonderful holiday with many experiences and impressions.

Many greetings
    Jenny

Danke für eure Hilfe.
    Jenny

• Dear Mrs. Kraus,

I spent my summer holiday together with my family at the Baltic Sea on the island of Ruegen. There we stayed in a nice hotel and had taken many trips. We were swimming in the sea every day. It was lots of fun, although it was very windy. There where also delicious fish sanwiches. It was a wonderful holiday with many experiences and impressions.

Many greetings,
    Jenny

So müsste es gehen. Aber nur mit Google Übersetzter kommst du nicht weiter, das predigt auch mein Spanisch-Lehrer immer, und er hat absolut recht!